wah! best!

Followers

Jom klik

Sunday, June 10, 2012

Saya menang Netbook dari Dutch Lady

Syukur Alhamdulillah...itu yang dapat saya katakan. Tak sangka saya akan menang peraduan ini sebab masa itu saya memang penuh dengan masalah dalam kepala. Namun Allah Maha Mengetahui dalam setiap musibah ada hikmahnya.

Dutch Lady Kids ada menganjurkan satu pertandingan mengumpul abjad yang dikehendaki .Niat asal saya adalah untuk menang iPad , tapi tak sangka saya menang netbook untuk bulan April. seperti yang diketahui, saya baru sahaja kehilangan laptop kerana rumah saya dipecah masuk pada bulan April.

Jadi dengan kemenangan ini, dapatlah menggantikan laptop yang hilang. Lepas ini saya akan pastikan akan membawa barang-barang berharga bersama saya walau kemana jua. Hehehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...