wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, January 12, 2013

online Indonesia di okezone.tv

Jauh perjalanan luas pemandangan. Memang benar dong! hehehehe sejak masuk sekolah baru dah bertambah ilmu dunia IT aku. Ini adalah yang terbaru dan membuatkan aku menjadi penagih cerita Indonesia. hahaha Terima kasih cikgu Hamadi !



Teringat zaman ada apa dengan cinta? Sehinggakan saya sendiri pernah berjumpa dengan Nicholas dan Dian Sostrowordoyo. betul ke aku taip nama ini? Kenangan yang tak boleh dilupakan. Nanti saya carikan dan akan tulis dalam blog ek.

Ini adalah pertama kali saya tonton cerita Indonesia secara online. Memang banyak siarannya dan ia adalah percuma! Cerita pula memang tak terkira. Hari ini tengok cerita A, esok waktu yang sama dah cerita lain. Kata cikgu madi cerita itu dah habis. ;D Hebat! pasti tak bosan kalau anda tengok.

Cuma anda perlu pastikan talian intenet anda amat bagus. Setakat kb sahaja.... boleh tapi tersangkut sangkut. Ia bukan seperti youtube ek. Boleh rewind. Ini kalau anda terlepas, lepas sudah dong... cerita lain ajer ...Setakat ini 1MB ok lagi. Kalau nak agi best ambil 2MB.

Apa-apa pun selamat menonton!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...