wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, October 04, 2011

Selamat Menyambut Hari Kanak-Kanak 2011

Salam kepada semua pembaca. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Kanak-Kanak kepada seluruh dunia. Itu ucapan ringkas dari saya. Saya tak suka nak ucap panjang-panjang, nanti melalut entah ke mana. Bagi saya biar ringkas tapi padat.
Hari ini sekoalh saya ada mengadakan sambutan Hari Kanak-Kanak. Bukan main suka saya tengok sebab mereka asyik bermain dan makan. Inilah dunia mereka dan inilah pengalaman paling berharga kanak-kanak. Tidak akan berulang kembali masa itu jadi gunakanlah masa yang ada ini untuk menimba pengalaman yang berharga.
Seperti biasa saya akan lampirkan beberapa gambar untuk tontonan. Ini adalah gambar sambutan di sekolah saya.


Ucapan GB
Ucapan PIBG

Guru 'kanak-kanak' (gurau je)
Vitamin CHAMPS untuk setiap murid
Persembahan dari murid

Murid menjamu selera
KEK ANGRY BIRD
Masa untuk main

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...