wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, October 15, 2011

DALAM PEMBINAAN

Selamat malam semua. Bagaimana permainan bola negeri anda. Saya dimaklumkan dalam FB yang Perak telah kalah kepada Selangor. Tak ada rezeki nampaknya nak ke Bukit Jalil. uhuhuh.



Cerita hari ini berkenaan dengan pembinaan blog. Baru sedar bukan senang nak bina blog lebih-lebih lagi untuk masyarakat. Keupayaan internet YES yang terhad membantutkan kelajuan untuk menyiapkan blog ini secepat mungkin. Kesian pada cikgu-cikgu yang dikehendaki membina blog. Sabar la ek, ilmu bukan senang nak dicari. Betul tak?

Hari ini baru dapat siap sedikit seperti LIKE PAGE PERKONGSIAN ILMU dan juga laman aplikasi. Saya banyak merujuk ke laman blog sekolah kerana blog tersebut dibina oleh pakar IT. Namun saya tidak 'copy paste' bahan-bahannya. Saya ingin menggunakan seluruh aplikasi blogger.com dalam blog ini. Sekarang ada 5 'windows' yang saya buka untuk membina blog ini. Harapan agar dapat menyiapkan secepat mungkin. hehehehe

'like' kalau anda suka.. baru belajar buat :)
Link bergambar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...