wah! best!

Followers

Jom klik

Monday, October 17, 2011

“Kontest : Saya Nak Menang Hadiah”

jika diizinkan mendapat hadiah utama, apa yang perlu saya buat?
  1. membeli keperluan anak-anak iaitu lampin pakai buang untuk 2 bulan atau
  2. belanja keluarga makan dan berjalan-jalan. Bukankah musim cuti sekolah dah dekat. atau
  3. hadiahkan domain @ hosting untuk isteri sempena harijadinya pada November nanti atau
  4. melabur di ASB.
Jadi yang mana satu akan saya pilih? Tengok keadaanlah beb...:)


Andai dapat hosting atau domain dah tentu akan saya hadiahkan untuk isteri. Voucher KFC dah semestinya akan digunakan sebaik mungkin dengan membawa keluarga makan. Jika dapat kemeja dan CD ia adalah umpama hadiah yang amat bermakna kerana selepas berkahwin tak pernah beli CD atau kemeja. Maklumlah sejak ada keluarga, anak-anak yang diutamakan dahulu. Betul tak kawan?


Disini saya ingin mengucapkan sekali lagi jutaan terima kasih kepada semua penaja-penaja yang sudi membina peraduan yang mudah dan senang :
#SayaNakMenang













p/s: Saya dah 'like' FB DENAIHATInetwork , MohdZaidcom , UniversalMalaysiaDomestic dan Exabytes Network . Anda bila lagi? Berminat klik #SayaNakMenang diatas k.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...