wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, July 23, 2011

Senarai pemenang Xplorasi Klik Berita Harian

Salam semua. Ada berita gembira nak dikongsi bersama. Berita je ek.. yang lain tak leh k.. hehehe.Kalau siapa rajin masuk blog saya pasti pernah baca entri saya mengenai Xplorasi Klik Berita Harian.
 Keputusan telah keluar dan anda yang pernah bermain permainan ini bolehlah lihat keputusannya di Facebook.

Saya baru melihat keputusan yang keluar dan syukur Alhamdulillah kerana telah berjaya mendapat saguhati.Ini adalah berkat usaha bermain sehingga hari terakhir. hehehe.Tak disangka isteri saya pun dapat hadiah saguhati atas kesilapan saya bermain menggunakan ID facebooknya. Syukur alhamdulillah. Dah mula rasa nak riak tetapi mohon pada Allah agar memberi kekuatan hati untuk tetap bersyukur dengan apa yang diberiNya. Amin






p/s: Tahniah kepada  Noor Anita, Herlyza dan Siti Nurhazwani ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...