wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, July 19, 2011

Jom melukis dengan Adobe Photoshop


salam semua. Sekarang saya sedang sibuk untuk mengubah bentuk blog saya. Terima kasih pada Belog cap ayam. Bagus tutorial yang diberikan. Kepada kengkawan yang ingin mencuba, boleh singgah belog dia ek.

Dari belog dialah saya sedang mencuba untuk membina lukisan saya sendiri. Saya ada membeli graphic tablet, jadi rugilah kalau tidak mencuba. Sesungguhnya memang susah nak melukis menggunakan pen tablet ini.

Jadi hari ini saya baru sahaja melukis burung twitter. tak berapa menarik. Sekarang sedang mencari mana-mana website yang boleh memberi info bagaimana nak melukis.

Kalau ada kawan-kawan yang tahu, tolong ajar ek. Masalahnya sekarang tak tahu guna peralatan yang diberikan. Cuma guna yang asas sahaja. :)

Untuk makluman , blog saya masih lagi dikira dalam pembinaan walaupun hampir 80% dah siap. Kalau ada cadangan atau aduan... silakan...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...