wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, June 16, 2011

Resipi Buku Planta

Salam semua... apa cerita hari ini. Hari ini nak cerita pasal semalam. sebab semalam tak dapat nak buka internet. Area rumah memang coverage rendah sangat. Ini nak bercerita mengenai buku resipi planta. Semalam isteri masak nasi planta dengan lauk ayam yang diambil dari buku ini. kesannya...
Saya makan bertambah-tambah. Sebelum ini saya tak makan malam sebab nak diet la kononnya. Maklumlah semenjak duduk dengan isteri... dapat pingat PJK (Perut Jalan Kedepan)... jadi itu yang akan makan sebelum pukul 7 malam.

Taka dapat nak mengawal nafsu makan sebab saya suka lauk ayamnya. Lauk itu ada kuah macam kari dan bau-bau kerisik. Itu pun isteri saya kata cuma guna bahan yang ada. Tidak termasuk daun kari dengan serai lagi.

Wah kalau macam ini selalu habis lah saya. Tujuan saya bagi kaum ibu dan isteri dan juga anak dara memang elok sangat buku ini. Ini kerana bahan-bahan yang diberikan memang betul-betul dan tiada yang kurang. Pertama kali isteri saya buat pun memang dah sedap.. Nak tahu lebih lanjut mengenai buku ini ada di MPH atau Popular. Ini saya link mengenai bulku ini disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...