wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, June 25, 2011

Contest gambar paling saya suka

Salam semua... apa cerita saya hari ini. Banyak nak cerita tapi itulah, kekangan masa dan anak-anak membuat kita susah nak mengemaskini blog. Semalam saya dan keluarga makan mentarang kak Faridah, balik sahaja rumah terus 'flat'. tak tahu kenapa. tapi sedap :)

Entri kali ini adalah mengenai 'contest' yang saya masuk untuk Ahmad Adib Hakimi. Ianya dianjurkan oleh Adhadi Mohd. Saya rasa dia seorang jurukamera. Saya kenal dia pun sebab kamera. Maklumlah dah jatuh cinta dengan kamera.

Jadi saya nak minta jasa kawan-kawan blogger agar dapat sama-sama 'like' page gambar anak saya. Hadiah utamanya adalah kamera digital. Kena masa pula isteri saya memang nak kamera digital, kalau dapat undian yang banyak memang rezeki isteri saya lah.

Bagaimana nak undi?
Pertama perlu ada akaun Facebook. Kemudian anda perlu 'like' page ADHADI MOHD.



Kedua anda semua klik photos disebelah kiri dan masuk ke Photo Contest : Kids Photo 22/6-31/7/2011 (ALBUM 1)


Ketiga, anda semua tolong 'like' page Ahmad Adib Hakimi ek... itu sahaja.






P/S: Segala jasa anda amat saya hargai... minta tolong ek kawan-kawan.. HIDUP BLOGGER!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...