wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, February 08, 2011

Kawasaki er6n

Salam.. ini nak cerita pasal makan makan di rumah opah... Alhamdulillah semua berjalan lancar.. ada nasi goreng, bihun goreng, salad.. ayam bakar, daging bakar dan macam-macam lagi.. tapi yang buat saya sanggup tunggu bila sedara saya dari KL akan datang dengan motor idaman saya! sanggup saya tunggu hingga pukul 10.00 malam semata-mata nak lihat didepan mata!!!



dah sampai rugi pula tak test.. memang menakutkan pada gear 1.. al maklumlah tak pernah bawa motor besar...hehehe.. overall ok gak motor ini.. berat jangan la cakap. memang pun.. cuma gear berbunyi bila masukkan gear dan handle rasa goyang.. itu sahaja.. harap impian saya menjadi satu kenyataan

chef tasek cement

daging bakar

no komen la... terliru beb

kacau plak budak2 nie

Kawasaki er6n

ambil gambar dulu je

sistem eksoz

JAPAN

:)

3 sekawan :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...