wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, February 04, 2011

Cara untuk tambah traffic blog

Salam.. ini tutorial bagaimana nak buat orang yang datang blog dan senang jer tulis link diaorang kat blog kita. Saya pun tak terfikir nak buat tutorial ini. ini semua atas permintaan seorang blogger yang singgah di blog saya. sorry.. saya dah lupa siapa dia..:(

Cara-cara nak buat:

1. masuk laman web ini. http://www.blenza.com/linkies/

2. Register ek... bagi yang dah ada log in plak ek

3. lihat menu bar dan klik pada wizard.. 

4. ikut step ok..
pertama pilih server blogger
kedua pilih widget. ambil Original Auto Linkies
ketiga generate code... copy code tersebut.


5.dah siap semua itu..

6. Masuk design > add a gadget > html

7. Paste dan save.. selesai....

:)

4 comments:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hehe.. saya lah tu yg awak maksudkan..
Noor Adibah... nanti sya cuba buat eh! huhu TQ..

adibdaddy said...

ok.. good luck

BroZooL said...

Baru pertama kali dengar kaedah ni untuk naikkan trafik..ni untuk blogspot atau wordpress bro dua2 boleh ker bro?

adibdaddy said...

tak pasti bro.. tapi dah buang... saya ada baca dalam satu blog yang mister linky ini tidak dapat memberi backlink pun...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...