wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, February 12, 2011

Cuti-cuti Teluk Batik

Salam... hari ini saya nak tulis mengenai percutian a.k.a balik kampung pada Hari Raya Cina. memandangkan saya pun cuti seminggu jadi saya plan balik hari Sabtu. Pagi pagi kami dah gerak...sebab dah merancang untuk mandi di Teluk Batik!
Best jangan la cakap. memang lama dah tak mandi laut. Tapi pagi tersebut cuaca tidak berapa baik. Hujan semasa kami sampai. tapi sebab dah merancang saya mandi juga.!

Pada hari tersebut ada juga hari Keluarga yang dianjurkan oleh Kementerian Kesihatan Perak Tengah dan juga dari Institut Perguruan Ipoh.. (IBG kot). Dibawah adalah gambar yang saya rakam semasa kami hendak ke sana...

sarapan pagi di Restoran Madina

makan dimeja 23

murtabak daging kambing...

ini group IPG kampus Ipoh

naik bot banana ...

bihun goreng singapore plus pegedel

adib main di gigi air

bayar RM1.00 untuk ke sana ek..

Tesco di Manjung

hujan rahmat

naik moto pakai kain pelekat jer

4 comments:

Teratai Ibunda Catering said...

teluk batik. urm belum pernah ke sana lagi~

hasmardy said...

datang la.. bawa sekali sekala staff ke sana.. atau buat family day pun ok gak

leisure and receational teluk batik said...

hai kami dari blog teluk batik, don't forget to leave ur comment at our entry.. tq.. share experience, ang any topic or issue..jadi follower blog kami juga..

hasmardy said...

ok... InsyaAllah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...