wah! best!

Followers

Jom klik

Sunday, July 07, 2013

Johnny's Restaurants tidak halal

Baru baru ini saya ada terbaca dalam facebook menyatakan Johnny's Restaurants tidak halal. Saya memang penggemar makanan steamboat. Jadi apabila dah terbaca kat dinding facebook saya dah tak pergi. Namun tergerak nak makan steamboat hari ini.

Apa lagi saya pun buat carian halal di Jakim. Memang tak ada! Jenuh saya pusing sana pusing sini untuk mencari maklumat sijil halal Johnny's Restaurants . Akhirnya saya jumpa di bahagian aduan halal. Memang pihak syarikat tidak pernah memohon sijil halal. Tarikh aduan itu pada tahun 2009. Alamak takkan sampai sekarang pun tak minta.... 

Jadi bagi umat Islam... Yang suka makan steamboat... Tak payah pergi Johnny's Restaurants ek. Masak sendiri. Hehehehe

                           
                                                          Sumber : JAKIM

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...