wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, July 12, 2013

Penyata 2011 dapat 2013 | PTPTN OH PTPTN

Hari ini balik rumah saya nampak satu surat di atas meja. Saya lihat nama saya dan ada tulis PTPTN di sampul tersebut. Dalam fikiran mesti ini penyata yang saya bayar melalui potongan gaji.
Apabila saya buka saya terkedu seketika. Kenapa saya dapat surat lama. Surat sebelum pertukaran ke ujrah. Aik selama ini saya bayar tak ditolak ke?  Setelah diteliti  betul-betul baru saya dapati itu adalah penyata tahun 2011.
Wah dah lama baru nak hantar  ke?  Macam mana ni?  Tak efisien betul. Teringat saya semasa telefon PTPTN berkenaan dengan pembayaran balik,  pegawai ( seorang wanita) tak mesra pelanggan. Nasib baik masa itu kita nak tanya mengenai pembayaran yang dilakukan di perbankan internet.
Jadi kepada ibu bapa sekarang, menabung lah dan kalau boleh tak payah pinjam dengan PTPTN. Rasa seperti ah long je.. kos pentadbiran masih perlu dibayar walaupun dah bertjkar ke ujrah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...