wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, February 10, 2012

Keputusan Takaful Basic Exam

Alhamdulillah berjaya juga saya menulis entri terbaru. Minggu ini sibuk dengan cuti dan cuti. Rasa penat Hari Raya Cina pun belum habis dah ada cuti lain. Alamatnya kerja sekolah tak siap-siap. hehehehe




Semalam juga perkara gembira yang saya terima. Pertama adalah tawaran untuk ke kementerian di Putrajaya. Namun setelah berbincang dengan isteri dan juga kawan-kawan serta ibu saya mengambil keputusan untuk menolak tawaran buat masa ini.

Yang kedua  berkenaan dengan keputusan peperiksaan Takaful yang saya duduki pada 14 Januari 2012. Alhamdulillah saya berjaya dan sekarang saya adalah egen yang sah untuk MAA Takaful. Jika ada yang ingin bertanya berkenaan dengan Takaful Simpanan Haji boleh emailkan kepada saya. Tak kenal maka tak cinta, jika anda rajin, bacalah buku berkenaan dengan Takaful. Disamping mendapat perlindungan kita juga membina simpanan jangka panjang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...