wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, February 18, 2012

Dutch Lady Friso GUT BE pertama dari Nuffnang

Salam semua. Harapan agar semua sihat dihujung minggu ini. Pagi Sabtu ini memang plan nak tidur lewat. Nak berblog plak. Lama dah tak blog malam-malam dan tak ronda-ronda ke blog orang.Entri hari ini berkenaan dengan Bufering Earning dari Nuffnang. Apakah itu Buffering Earning (BE)? Saya pun kurang mahir tetapi yang apa saya faham adalah iklan yang akan sentiasa berada di blog kita. Pada tahun ini, inilah satu-satunya blog yang baru masuk dalam ceritadqimie.com  Dutch Lady Friso!!!! Terima kasih banyak-banyak!!!!

BE pertama saya



Untuk pengetahuan anda semua, Dutch Lady Friso sedang menjalankan promosi di bandar-bandar utama. Kepada semua ibu-ibu yang memberi susu terbaik Dutch Lady Friso bolehlah bersama-sama menyertai program promosi ini. Jangan lupa juga membawa barkod Friso Gold 3 dan Friso Gold 4 untuk mendapat hadiah istimewa :)


Lihat gambar diatas, macam 'best' je kan. Mesti banyak games masa itu. Anak-anak mesti seronok! Tapi saya tak dapat join la kerana anak hanya minum dutch lady coklat yang biasa je... lagi pun tempat yang akan diadakan jauh :)... so kepada semua ibu-ibu dan bapa-bapa jangan lupa untuk sertai bersama Dutch Lady Friso untuk keseronokan bersama-sama anak

p/s: klik pada link banner nuffnang diatas untuk maklumat lanjut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...