wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, November 04, 2010

template terbaru

Salam semua.. kali nie nak cerita pasal template baru saya. Kisahnya bermula

Kring-kring... mak telefon.. jadi sembangla... dah lama tue mak cerita mengenai blog isteri saya.. cantik katanya.. bila tanya saya punya.. mak kata tak.. berselerak!

bermula la kisah pencarian template. masuk yang ini dah 6 kali saya buat.huhuhu.. seksa juga buat blog ni. ini la orang kata.. tak ada kerja cari kerja..

setelah 3 hari berturut- turut mencari , akhirnya saya ambil yang ini.. suka.. sebab simple... tak berserabut.. dan yang penting page rank dah naik...

kalau perasan.. dah tak banyak widget dah.. memang nak buat mcm ini sahaja. tujuan blog pun satu sahaja.. berkongsi pandangan dan pengetahuan..


yang ini pun pernah cuba.. tapi canggih sangat.. tak menjadi


yang ini pun dah cuba...

yang ini besat.. gambar boleh slaid.. tapi tak raeti buat juga...


p/s: apa-apa pun yang penting save dulu template yang lama ok! dan kalau nak cari taip sahaja template. sekarang saya guna wordpress untuk blogspot.

8 comments:

yee said...

template pertama tu okay jugak. tapi yang penting tulisan tu jelas untuk readers.

hasmardy said...

thanx yee... hope awak suka template yang ini.. ada komen tak?

Lynnie said...

cantik template ni tapi macam tak siap je.....

hasmardy said...

thanx... apa yang tak siap??? ni yang nak tukar lagi ni..:)

adyna AB said...

simple jer..tapi kemas :)

hasmardy said...

:) taknak dah berserabut... nak senang bukak

Deshamz said...

ngam la bro..
aku pun bru berjinak2 dgn blog.
sudila jenguk2
http://norshamz.blogspot.com/

hasmardy said...

ok syam.. aku pun baru lagi nie.. jadi gian buat blog.. jadi follower aku gak k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...