wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, December 11, 2014

Masalah menamatkan Yes Postpaid

Semalam saya telah emailkan penamatan Yes Postpaid. Hari ini telah dibalas email tersebut tetapi amat mengecewakan saya sebab tidak dapat diproses kerana tidak cukup 7 hari. ..??????
Pelik bin ajaib XPDC....

Kitaran bil saya 18Hb... Saya hantar borang penamatan 10hb... Ada lagi 8 hari tetapi pihak advokasi Yes menyatakan yang saya tak cukup 7 hari. Lagi satu saya guna auto debit untuk bayaran Yes saya ini dan mustahil saya tak bayar pada 19hb...

Mungkin ini agenda untuk menggalakkan pengguna meneruskan penggunaan... Atau teknik2 untuk melewatkan penamatan. 

Masalah apabila tiada cawangan Yes di negeri dan hanya ada di KL... 




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...