wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, May 27, 2011

Boikot Wordpress kerana Menghina Islam!!

Tadi baru buka FB saya dan ternampak Apis marah pada seseorang kerana menghina Islam. Dia guna nick Makcik Hajjah dot dot dot... malas aku nak sebut. Jadi aku pun cuba masuk blog itu tetapi tidak berjaya. Sehingga aku membuat carian di Google dan membaca blog seseorang yang merujuk kepada blog Mazidulakmal.com. Siapa tak kenal kan... jadi aku pun  masuk blog dia.
Dari blognya baru aku dapat masuk blog penulis (http://makcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com/ itu. Nauzubiillah. Semoga Allah memberi petunjuk kepadanya.
Itu satu perkara. yang menjadi-jadi lagi aku nak buat entri ini adalah kerana WORDPRESS tidak memadamkan blog penulis itu kerana polisinya walaupun laporan mengenainya telah dibuat.

Berikut antara petikan kenyataan WordPress ...

' ... we will not shut down blogs because they are offensive. We think the right response to bad or offensive ideas is to speak out against them, not to censor them ...'
Saya juga  percaya pasti ramai blogger  yang menggunakan wordpress . Jadi sebagai umat Islam marilah kita sama-sama BOIKOT WORDPRESS.!!! Jangan kita sama-sama menyokong dengan polisi WORDPRESS! bertukar lah kepada platform yang lain...



Nyatakan bantahan anda kepada WordPress di sini.

Maklumat terkini dari Mazidulakmal.com :

Setakat ini, 2 daripada 3 salinan blog terbabit telah berjaya disekat oleh ISP, Internet Service Provider negara kita.

... tanpa bantuan WordPress.

Itu fakta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...