wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, January 26, 2011

Barclay Premier League

Salam.. adus.. entri ini untuk meluahkan perasaan sejak berkecimpung dalam BPL..Anda semua pernah main game online nie tak?? Saya tahu mesti ramai lelaki or perempuan yang main game EPL Fantasy..
Saya mula berkecimpung dalam dunia bola ini dari tahun 2008. dan tahun ini dah 4 tahun saya main... hasil dari kajian saya, saya dapati mesti pertengahan musim point saya akan jatuh.

Masa awal-awal point saya la paling tinggi.. tapi dah masuk minggu 26 nie.. markah dah jatuh.. susah juga jadi manager..

Apa perlu saya buat? Nak kena guna wild card ker?? ehmmm..saya kena merancang sesuatu. saya perlu buat sesuatu!... tahun ini saya nak pastikan akan dapat no. 1!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...