wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, July 09, 2014

Kasut sekolah pallas jazz naik harga

Salam

Entri ini saya buat supaya pengguna berhati hati. Belum pun gst dilaksanakan tetapi pengeluar dah naikkan harga. 
Semalam saya beli kasut untuk adib, untuk konvo di Kemas, Kg. Tersusun Tasek di AEON Ipoh Garden. Semasa beli memang tak perasan, masa dah balik baru saya dapati harganya tak sama.
Bagi WM harga RM 30 dan bagi EM RM32. Saya beli di AEON Ipoh Garden RM 32.... aik sejak bila perak jadi kawasan timur. .? Hari ini saya pergi ke bahagian customer service, dan bawa saya jumpa dengan promoter kasut pallas jazz. 
Jawapan yang diberikan adalah dah naik harga. .. baru2 ni naik abang.. minta maaf... katanya. Saya cakap yang saya lihat kt laman web pallas masih lagi RM30... sebabkan dia kata supplier kata naik harga.. saya pun kata takpe...
Dalam hati ini le kali terakhir beli pallas...dan kepada semua ibu bapa... periksa duli harga sebelum bayar.. mohon pihak berkaitan pastikan perkara sebegini berlaku lagi..


 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...