wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, February 07, 2014

Cerita blogwalking blogger

Hari ini tak tak tahu nak mengomen apa.. Rasa macam ada kurang membuat sesuatu aje. Dari awal cadang nak daftar e warranty Panasonic, namun akhirnya tak boleh sebab takde serial number. Alahai satu kerja nak buka balik tv ni. Lepas tu Adib plak buat muka monyok... Muka tak nak baca buku. Mentang mentang uncle ada kat rumah.
Kemas bilik baru je selesai.. Nak cuci bilik air plak.. Tapi ingat sebelum tidur akan simbah dengan asid dahulu. Esok pagi baru nak g mencuci. Sekarang nak berblog. Tetapi internet TM sangat lah lemah. Ai.... Istighfar dahulu... Berselawat juga.. Bagi tenang fikiran. Ye la dah dok jauh ngan wife and Amni... Rindu plak. Jika tension sangat esok mau naik Cameron ...

Itu cerita saya... Sekarang cerita entri ini. Dah lama tak berblog walking.  Nak guna yang shout box.... Dah bercampur campur dengan spamnya... Jadi saya pun dah lupa nak ambil widget yang mana satu untuk letakkan para pembaca yang singgah di blog saya. Saya buka entri ini dan semoga anda  yang singgah di blog saya akan letak link untuk saya singgah balik.. Ok salam semua 

1 comment:

adyna AB said...

Kena rajin p blog orang , baru org mai blog kita ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...