wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, January 16, 2014

Cerita saya | rumah kita

Salam semua. Entri mengenai ini dah lama saya nak post. Tapi takde Mood nak buat. Ni baru ada rasa keinginan nak bercerita tentang rumah. Tajuk entri ni saya ambil dari tajuk rumah kita (Hujan). Kita bermaksud ini rumah keluarga saya. Jangan marah der.

Pada bulan Mac 2013 saya telah berpindah ke Perak dari Selangor. Dah balik ke halaman sendiri mula la nak cari rumah sendiri. Saya dah buat list senarai kawasan yang saya nak pergi. Tapi rezeki saya, ada sepupu Chiq Dina yang baru membeli rumah di kawasan Chemor. Jika dalam list saya itu adalah pilihan terakhir. Petang itu kami pergi ke Taman Chemor Mesra dan terus booking. 

Nak jadikan cerita gaji saya tak lepas untuk buat pinjaman, tapi pemaju setuju untuk tunggu bulan Julai sebab ada kenaikan gaji. Alhamdulillah akhirnya dapat jua. Bermula dari situ saya dan Chiq Dina sibuk merancang hiasan dalaman. Maklumlah ini je harta yang saya ada. Mesti nak yang terbaik. Rumahku syurgaku.

Untuk entri ini saya akan kongsikan gambar gambar rumah ek...selamat membaca dan menonton 





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...