wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, December 26, 2013

GPS Tracker dari Dominos Pizza

Salam... Semalam sempat menunaikan hajat Chiq Dina nak makan dominos pizza. Sebelum ini adik je yang belikan. Tak pernah beli dominos pun.. Semalam juga kali pertama membeli secara online. Jadi disini saya cerita pengalaman order secara online.

Pertama sekali korang kena register. Masa nak register tu tak ada masalah sehingga di bahagian alamat. Kita tak boleh nak isi secara manual. Korang kena cari alamat jalan yang telah ditetapkan. Sebagai contoh, saya kena taip Kg.   untuk mencari alamat rumah saya instead menaip kampung. Itu sahaja masalah yang melambatkan proses register.

Kedua, korang pilih menu.... Ini ikut pilihan masing masing... Ada yang nak set pizza sahaja.. Ada nak sekali ngan air...dan ada yang nak sekali dengan add on. Harga yang dipapar bukan harga sebenar sehingga korang dah add to shopping cart.. Yang best nya, korang boleh buat pizza sendiri.

Ketiga.... Proses pengesahan dan seterusnya pembayaran. Ada 3 kaedah pembayaran iaitu tunai, express card dan credit card. Setelah membayar korang akan dapat no id dan seterusnya akan ada GPS Tracker. Ini yang best... Korang boleh tahu di mana pizza korang. Bermula dari ambil order, penyediaan, memasak, sehingga penghantaran.korang boleh tahu dari sini. Itu yang terbaik.

Dan pizza akan siap dalam masa 30 minit... Selamat menjamu selera!

1 comment:

adyna AB said...

Tq sebab belanja , memang terkejut pun time tu ;) apepun tq , syukur rezeki dariNya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...