wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, November 15, 2013

Cerita oven elektrik Elba

Semalam tergerak nak pergi mencari oven selepas chiq dina mengadu yang adib dan amni suka makan kek. Jadi saya pun mencari cari yang berkenan dihati walaupun dah survey ngan chiq dina.
Akhirnya saya ambil jenama Elba 30L ni. Walaupun pada asalnya dah nak ambil Cornell.

Model ini EEO C 3151 jika tak silap. Selepas membeli saya , saya beli di Courts saya nak gak lihat kt website elba. Menghairankan.... tak jumpa pun model ni dalam website. Harap saya beli ini berbaloi. Jika kawan2 ada info mengenai produk ini sila komen ek

3 comments:

nikamz88 said...

menariksokmo.blogspot.com

Unknown said...

Sy pn beli oven ni gak tp xgune lg..hehe awk beli oven ni brape ratus?

hasmardy said...

Kalau tak silap rm250

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...