wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, November 26, 2013

Cerita dekorasi pelan dapur

Tadi dah tulis.. lepas itu hilang... arrrrgghhh boleh bengkok jari dibuatnya. Nilah bahana kalau guna smartphone untuk taip blog. Apa-apa kena gak save dahulu.

Hari ini cerita pasal pelan dapur. Pada mulanya nak buat dengan KC sahaja atau dengan student ID. Tapi bayaran untuk student lagi mahal dari bayaran ID. Nak buat dengan KC plak dah jadi blur apabila nak buat pelan.
Pelbagai gambar dan majalah serta internet dah saya rujuk tetapi rasa ketidakpuasan tetap ada. Itulah sebabnya saya ambil ID. Terima kasih Apple ID. Jika nak tengok showroom ada di Fair Park. Tetapi saya buat di kedai kat Bercham.
Terima kasih Mrs Lim yang rajin dan tak kisah melayan pelanggan yang cerewet. Dah banyak pelan dia bagi begitu juga dengan quotation.  Nak buat yang berkenan dengan harga yang memuaskan dan cukup bajet bukan senang.
Akhirnya 25hb November 2013 kata sepakat telah tercapai. Deposit pun dah saya bayar. Sekarang tunggu aje rumah siap dan perlukan renovation pada bahagian dapur. Semoga Allah permudahkan segala urusan. AMIN

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...