wah! best!

Followers

Jom klik

Sunday, October 06, 2013

Perkhemahan SKKM 2013

Salam. Hari ini baru dapat balik ke Sg. Besar setelah hampir sebulan tidak balik. Semuanya gara gara aktiviti yang diadakan pada hari Sabtu. Kelas ganti dan aktiviti perkhemahan di sekolah. Ini pun sepatutnya tak dapat balik kerana program 1M1S. Nasi. Baik GPK saya ni baik. Memahami apa yang tersirat didalam hati.  Hehehe terima kasih cikgu.

Minggu lepas telah diadakan perkhemahan di sekolah dan saya telah dilantik menjadi ketua komandan. Ambik kau! Sebelum ini selalu dapat mengelakkan diri tapi kali ini tidak. Kadang kala perasaan ini suka mengganggu jntum kita ke hadapan.  Jika tidak bermula dengan langkah pertama bagaimana untuk langkah kedua dan seterusnya. Betul tak Kak Ton ? Apa kena mengena ngan kakton ....abaikan
Disini saya mengucapkan terima kasih kepada timbalan kem kom iaitu Cikgu Khairul dan Ustazah Arsyi kerana membantu saya menguruskan aktiviti ini dan juga kepasa cikgu cikgu yang terlibat. Tanpa kerjasama antara guru guru ,pasti aktiviti ini tidak dapat dijalankan. Begitu juga dengan murid murid yang terlibat. Kenakalan anda semua tidak begitu mengecewakan saya. Saya faham , masa ini kamu semua nam berseronok , tetapi cikgj kena juga tegur agar tidak menjadi kucar kacir. Sampai kul 4 pagi pun korang tak tidur ek.

Ini ada beberapa gambar untuk dikongsi bersama.. enjoy



Alamak... gambar dah transfer ke laptop. Nanti saya shsre kemudian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...