wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, May 08, 2013

Air purifier super 8 berkesan

Awal tahun 2013 saya ada membeli air purifier untuk kereta dengan harga rm 38.00 dari groupon. Masa mula mula dapat rasa macam alat ini tak berkesan.
Namun selepas 3 bulan mengunakan alat ini dikereta, hari ini baru saya mencucinya. Semasa saya mengunakan alat ini saya memang dapat merasai kebaikannya. Bau kurang enak dikereta tidak keterlaluan dan hanya bau udara yang telah dineutralkan sahaja. Dalam buku panduan ada meminya agar saya mencucinya setiap 3 bulan.

Hari ini saya cuci dan saya terkejut kerana habuk hitam tebal menyelubungi cotton bud! Wah. Nampak seperti tiada apa apa tetapi selepas cuci baru tahu kehitaman yang ada pada air purifier.

Inilah gambar keadaan yang saya dapat selepas mencucinya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...