wah! best!

Followers

Jom klik

Sunday, January 06, 2013

Menang giveaway Habatus Sauda dari AHS blog

Alhamdulillah tadi dapat email dari kak Azleen. Saya adalah salah seorang pemenang giveaway yang telah diadakan pada bulan Oktober 2012. Terima kasih kak!

Syaratnya amat mudah. Kalau nak tahu sila klik sini. Tapi apakan daya, peraduan ini telah tamat. Hehehehe




Hadiahnya berupa misteri. Saya pun tak tahu apa yang akan dapat. Rezeki saya di awal tahun. Saya dah mula makan AHS ini. Sebelum ini saya makan yang jenis minyak tapi tak boleh terima. Rasanya membuat saya loya sedikit. Tapi jenis ini adalah dalam bentuk serbuk. Ini saya boleh makan dengan sukanya.

Kesan yang saya dapat lihat, badan saya tak rasa penat dan sentiasa cergas. Tidur petang pun sekejap sahaja. Apa yang penting ikut panduan yang diberi iaitu 2 biji pagi dan malam. Jangan lupa juga minum air yang banyak sekurang kurangnya 2 liter.

Kepada mereka yang selalu nampak letih, saya syorkan makan AHS kerana ini adalah salah satu makanan Rasulullah s.a.w.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...