wah! best!

Followers

Jom klik

Sunday, January 13, 2013

Mardyna shoppe ~ keyakinan adalah kepuasan

Alhamdulillah. Akhirnya kami dapat membina satu perniagaan maya yang selama ini menjadi impian kami. Sebelum ini memang Chiq Dina rajin berniaga. Macam-macam jenis perniagaan yang dijualnya. Bermula dari kain sampaikan ke makanan. Semua dia bedal. Hehehe

Namun kali ini Chiq Dina membina satu perniagaan yang bercirikan makanan dan barangan. Ini saya memang dapat melihat kesungguhan dan keyakinan dalam dirinya dan membuat saya untuk membantunya.

Lagi saya pun suka perniagaan seperti ini. Antara jenis makanan yang dijual adalah produk dari Iran seperti peanut barley candy, pati delima, cuka kurma, cuka epal, badam, kismis dan lain lain. Ini merupakan makanan Yang digemari oleh Rasulullah s.a.w. InsyaAllah, akan disertakan juga pelbagai makanan yang lain. Habatus Sauda pun ada juga .

Disamping itu, kami juga mempromosikan barangan Tupperware. Ini memang tak dapat dinafikan kualiti barangan tersebut. Nak cakap lebih lebih pun tak boleh, sebab saya tahu ramai yang telah mengenali produk ini. Disini kami akan menawarkan harga yang menarik untuk anda.

Jadi jangan lupa like page kami ~ Mardyna Shoppe







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...