wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, January 18, 2013

Jamuan Istimewa SJKC Sin Min, Sungai Besar

Hari ini saya mendapat jemputan khas sempena pertukaran sekolah saya ke SK Kampong Banting, Sabak Bernam. Jamuan khas dan istimewa ini juga adalah jamuan bagi menyambut Tahun Baru Cina pada tahun 2013.

Kalau anda nak tahu, makan memang macam macam. Tu yang paling suka. Alhamdulillah saya dijemput hadir. terima kasih! Menu kali ini lagi hebat. Tapi apakan daya, perut tank kecil sahaja. Hehehehe

Terima kasih juga kerana memberi hadiah yang istimewa kepada saya. TUPPERWARE menjadikan hadiah lagi bermakna :) siap ada angpau lagi....hehehehehe

Terima kasih juga saya ucapkan kepada warga SJKC Sin Min kana memberi pengalaman selama 2 tahun berada di SJKC. Satu cabaran, satu semangat, satu matlamat dan satu budaya baru yang dapat membentuk budaya kerja yang lebih mantap.

Ok akhir sekali saya ingin mengucapkan GONG XI FA CAI kepada warga Cina khusus warga SJKC SIN MIN.













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...