wah! best!

Followers

Jom klik

Monday, January 14, 2013

Air purifier Super 8 untuk kereta

Minggu lepas saya ada mencuba membeli produk dari Groupon . Groupon adalah salah satu pembelian maya yang menawarkan diskaun bagi barangan tertentu pada waktu tertentu sahaja. Alat ini dah lama saya cadang nak beli selepas saya telah mencuba untuk air purifier untuk bilik.

Nak jadi cerita, saya ni rajin juga melihat groupon dan terjumpa iklan untuk air purifier kereta. Ia adalah jenama dari Super8. Kalau tak silap ini kali kedua iklan ini disiarkan. Itu yang saya terus membeli. Harga asal adalah RM 88 tapi selepas diskaun hanya RM 48.00 sahaja.

Produk Ini pun saya dah survey dan ini sahaja yang paling murah dan sesuai bagi pengguna kali pertama. Alhamdulillah pagi tadi air purifier selamat dihantar ke sekolah. Bagus juga sebab hantar menggunakan Sky Net dan kos penghantaran adalah percuma.

Jika anda lihat produk ini, memang ringkas. Saya dah cuba buka bahagian dalam dan hanya ada satu papan cip sahaja. Balik sekolah saya telah letakkan di dalam kereta dan rasa setakat ini ok. Harap produk ini dapat menyedut dan menyahkan bau yang tidak menyenangkan dan memberi udara segar dalam kereta.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...