wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, October 31, 2012

BE hujung bulan Oktober 2012

Alhamdulillah.. tak sangka ada juga BE dari En. Nuffnang untuk blog saya. Walaupun saya tahu jarang iklan ini keluar... tapi rezeki saya untuk dapat BE dari HP Printer.



cerita sedikit mengenai HP Printer....terdapat pelbagai jenis printer yang dikeluarkan oleh HP iaitu dari perniagaan kecil sehingga besar dan juga sesuai untuk rumah. semua ini mengikut citarasa dan juga duit poket.

Kalau anda nak beli printer baru, saya cadangkan printer yang mempunyai wifi seperti HP Photosmart yang menawarkan pelbagai kemudahan yang menarik.

Berkenaan dengan dakwat, tak perlu susah payah nak buat external ink kerana ink HP original juga amat berpatutan iaitu RM27 sahaja bagi sesetengah model.

Ok ... setakat ini sahaja ulasan saya.... semoga ramai yang akan klik iklan ini ek

1 comment:

ajumohit said...

tahniah dapat BE baru, moga masyuukk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...