wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, October 30, 2012

badan berat badan lenguh

Takkan sebabkan Kem Literasi dan Numerasi yang memerlukan saya membuat kerja lebih masa menjadi punca badan saya rasa berat dan lenguh.. atau adakah kerana daging korban. 3 hari berturut turut asyik makan daging sahaja.


Sekarang apabila duduk lama saya akan rasa pinggang menanggung beban yang berat. Jadi saya pun lebih selesa kalau baring sahaja. Bukan tak minta tolong dengan Chiq Dina, dia pun dah siap urutkan satu badan saya. Namun masih lagi terasa.

Malam ini kaki rasa sejuk sangat. Ditambah dengan hujan, apabila berjalan terasa lenguh lenguh. Apabila pakai stoking, serupa macam orang baru lepas bersalin.hehehehe

Jadi anda ada cadangan atau pandangan tak tentang masalah ini...

p/s: nak bersenam, tak ada tempat sesuai... harap harap stadium dah buka. mesti beli motor KTM.. baru boleh beriadah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...