wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, September 01, 2012

Tempat makan paling best!

Salam semua... Hari ini nak berkongsi tempat makan paling best bagi Adib dan Amni. Hehehehe bukan tempat semua orang makan ek. Ini di rumah saya sahaja. Sorry ek.

Namun cerita sebelum itu yang membuat saya nak buat entri ini. Bayangkan hari ini memang nak makan keaw teaw goreng atan. Jadi saya pergi dengan menaiki kereta. Bawa bersama sama Adib dan Amni.

Gerai roti canai di depan jalan utama. Memang dalam satu arah tetapi Adib kata nak beli roti canai dengan jalan kaki! Akhirnya saya terpaksa ikut sahaja sebab dah tak larat nak layan sembang dengan Adib.

Selesai saya makan, saya berjalan kaki bersama Adib ke kedai roti canai pula.....ehmmmm

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...