wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, September 15, 2012

Jamuan Hari Raya Aidilfitri Sin Min

7 September 2012 telah diadakan Jamuan Hari Raya Aidilfitri di sekolah. Tahun ini saya menjadi pengacara majlis. Inilah akibat apabila dalam sekolah hanya terdapat 3 orang cikgu Melayu sahaja. Nak tak nak terpaksa juga lah. Dah tak boleh nak mengelak. Inilah nasib kumpulan minoriti. Heheheehhehehe

Namun inilah cabaran bagi diri saya. Syukur kerana Cikgu Osman memberi peluang kepada saya untuk menjadi pengacara majlis. Saya akui banyak lagi kelemahan dalam menyampaikan acara majlis. " Langkah pertama akan menuju kejayaan " . Saya berharap selepas ini saya dapat mempertingkatkan ilmu pengacaraan majlis dan seterusnya dapat menghilangkan perasaan gugup dan gementar. Amin

 

 

 

 

 

Suasana jamuan hari raya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...