wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, September 25, 2012

Habis jatuh ariell rumahku

Allahuakbar! Semalam (pagi Sabtu) angin kuat melanda Sungai Besar. Jam masa itu menunjukkan 3.00 pagi. Saya memang tak sedar, Chiq Dina yang kejutkan saya sebab bunyi seperti ada orang diatas bumbung. Namun setelah diamati rupa rupanya angin kuat diikuti dengan hujan.

Pagi itu tergerak nak betulkan lampu belakang motor. Rupa rupanya nak tengok keadaan rumah. Alhamdulillah rumah sewa saya tak rosak tetapi ariel yang terjatuh. Ariel itu saya skrukan dengan 2 batang. Selama ini. Pernah terjatuh tapi kali ini jatuh sekali dengan tapaknya. Pasti kuat angin pagi itu.

Buat begini untuk sementara waktu

Habis ariel saya. Ada bahagian yang patah. Ingatkan dah tak boleh guna . Lepas buka tv lagi ok dari sebelumnya. Ehem alamat gayanya terus letak dibawah je la....

 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...