wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, September 21, 2012

apakah salahku nuffnang?

Dah lama tak tengok nuffnang disebabkan kena block oleh bestari1net walaupun ia bukanlah satu program untuk bermain games atau tayangan video. Jadi tergerak nak tengok dirumah dan Alhamdulillah, ada sedikit wang saku dari nuffnang. Walaubagaimanapun aku terkejut apabila status aku bukan lagi glitterati. aku jadi non glitterati! apa salahku?
aku pun tak tahu tetapi aku dah hantar persoalan ini kepada nuffnang. Namun aku juga memeriksa blog aku jika ada salah dan silap. puas juga aku lihat tapi aku pun tak pasti.
Akhirnya aku nekad membuang 2 entri yang sama dengan blog cahayapintar. jadi kepada kawan kawan yang ingin membaca entri:

  1. Kursus 1 murid 1sukan
  2. fail meja pemulihan khas
sila klik link diatas ek. harap maaf dan harap status di nuffnang akan bertukar kepada asal. Amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...