wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, August 01, 2012

Aplikasi Al Quran dalam iPad

Soalan:

berapa kali anda membuka Al Quran pada setiap hari? Berapa kali anda buka Facebook dalam sehari?

Pagi semalam tergerak hati untuk melihat aplikasi Al Quran dalam App Store. Wah dah banyak yang percuma. Tanpa membuang masa,saya pun sedut dua jenis. Satu yassin dan satu Al Quran. Bagus betul, yassin siap ada audio lagi.

Selepas install, saya pun mencuba. Mudah dan senang, serta boleh dibawa kemana mana.... Namun malam tadi saya dah delete.

Punca saya membuang adalah :

  1. Perlukah sentiasa wuduk setiap kali saya memegang iPad?
  2. Bagaimana jika semasa anak anak saya menggunakan iPad, dan iPad itu berada di lantai?
  3. Sahih ke isi Al Quran tersebut? Sebab saya tahu banyak laman web Al Quran yang bukan dari Ulama Islam.
Harap pihak berkaitan akan memantau dan memaklumkan pada kita jika terdapat sebarang keraguan. Amin

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...