wah! best!

Followers

Jom klik

Monday, July 23, 2012

Sakit kepala lagi

Orang pesan, jangan tidur lebih, nanti sakit kepala. Saya dah tahu tapi sebab mengantuk , tidur juga. Lepas itu berlebihan pula. Kesannya sakit kepala, sehingga ke belakang. Sebelum berbuka semua boleh dikawal. Lepas berbuka, makan ubat dan terus baring...

Sejak akhir akhir ini saya perasan mesti selalu sakit kepala Sekurang kurangnya sekali dalam sebulan. Mengapa? Adakah saya stress? Kalau tak fikir, macam mana nak uruskan semua...betul tak?

Yang merisaukan saya sebab saya telah makan ubat doktor kerajaan yang lebih kuat sedikit dari panadol. Sebelum ini saya cuba tak nak makan. Saya nak kawal sendiri tetapi tak pernah berjaya. Kadangkala sampai keesokan harinya.

Sehinggalah selepas musibah bulan April, saya tak nak ambil risiko. Jika sakit kepala sebegini datang, saya akan makan ubat terus. Harap tiada kesan sampingan dari ubat tersebut jika saya selalu ambil...

Amin

 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...