wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, July 17, 2012

Ice Age 4 Continental Drift memang best!


 

Minggu lepas kami pergi ke KL untuk mengambil hadiah yang dimenangi dalam peraduan BH. Ia adalah set pinggan mangkuk jenama Corelle. macam biasa apabila dah sampai KL pasti sesat. Sampai ke tol Mount Kiara batu saya guna gps telefon.

Apabila sampai ke Bangunan Millenium baru saya teringat yang saya pernah datang untuk temuduga Lembaga Pertubuhan Peladang. Ehmmm...tapi tak dapat. Lepas selesai kami terus pergi ke 1 Utama sebab sana ada GSC! Hehehehe

Besar juga 1 Utama, sampai sesat sekejap dalam bangunan tersebut. Sampai sana, kami guna GSC Hong Leong credit card sebab dapat keistimewaan di GSC. Tak perlu beratur ! Dan dapat diskaun jika membeli pop corn.

Bagi ibu bapa, bawalah anak menonton ice Age 4 Continental Drift! Memang best. Kali ini ia menceritakan bagaimana dunia mulai berubah. Kedudukan muka bumi berubah sehingga bapa gajah, harimau dan seekor binatang yang pengotor terpisah dalam dalam kumpulan dan berjumpa dengan lanun laut! (seekor monyet)

Dari sini bermula pengembaraan mereka untuk pulang kembali bersama kumpulan mereka yang terpisah. Semangat kerjasama, mendengar arahan, dan tidak terpengaruh dengan keseronokan merupakan nilai murni yang saya dapati dalam cerita ini. Dan yang paling penting, jangan mengabaikan ibu atau orang tua...

 



P/s: ada pameran kereta mini cooper... Memang terbaik!

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...