wah! best!

Followers

Jom klik

Saturday, June 30, 2012

Terima kasih Dutch Lady

 

 

Alhamdulillah dengan izinNya dapat juga satu hadiah dari Dutch Lady sempena peraduan Susun Huruf. Maklumlah hari itu telah kehilangan laptop kerana rumah sewa dimasuki perompak. Memang benar, setiap musibah akan datang hikmah dari Allah. Syukur akhirnya saya dapat netbook yang lebih baik, lebih canggih dari sebelumnya.

Asus Eee PC bernilai hampir RM1K berjaya menjadi milik saya walaupun niat asal untuk memenangi iPad 2. Alhamdulillah hari ini saya dapat menggunakannya sendiri dan saya mendapat hardware yang terkini dan perisian yang boleh dikatakan sesuai untuk saya.

Produk ini juga disediakan dengan jaminan 1 tahun! Tak perlu risau jika berlaku sesuatu. Saya juga telah memuat turun i tunes untuk iPad saya. Cuma perisian microsoft office dan anti virus sahaja cuma untuk trial.

Namun, semasa saya menggunakan laptop, saya dapati iPad lagi laju darinya. Alhamdulillah syukur kerana saya telah membuat pembelian yang bijak. Berbaloi Baloi! Inilah netbook yang saya dapat. Sekali lagi terima kasih Dutch Lady!! Harap akan menang lagi peraduan Dutch Lady.. Amin

 

 

2 comments:

adyna AB said...

sentiasa yakin dengan rezeki dr Allah

hasmardy said...

Amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...