wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, May 24, 2012

tunggu ipad 3rd generation

Semalam baru sahaja order ipad secara online. Itu pun jenuh fikir beribu-ribu kali. Dalam kepala nak ambil aje Galaxy note. Tapi selepas membuat analisis antara samsung dan apple akhirnya keputusan muktamad dan saya pun order secara online.

Kenapa online? sebab ini adalah kali pertama saya membeli produk apple, jadi saya berminat nak letak graving pada ipad saya. Graving itu apa? Tulisan yang kekal ( dengar kata tulisan titanium) di belakang ipad 3 tersebut. Saya tulis nama saya dan nama blog saya ;)

Sekarang saya dok mencari accesories untuk ipad. hehehehe bukan senang gak nak ada ipad. Masuk peraduan tak pernah dapat pun.  Jadi beli aje dulu. Lagi satu saya boleh guna dalam kelas pemulihan. Nak tunjuk gambar kan senang. Maklumlah laptop dah tak ada. OOO banyak cerita nak tulis.. nanti ada ipad saya boleh update selalu

Ok saya nak kuar... saya rasa saya dah merapu banyak. selamat malam

3 comments:

adyna AB said...

pasni tak payah pening dah :)

hasmardy said...

hehehhe pening nak bayar je plak

hasmardy said...

hehehhe pening nak bayar je plak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...