wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, April 20, 2012

Cara Mudah Tukar Kod baru iklan Nuffnang


Salam semua blogger. Adakah anda terima email dari Nuffnang? Berkenaan kod baru untuk iklan yang kita letakkan di blog? Saya baru sahaja terima email tersebut walaupun saya pernah lihat orang lain poskan entri tersebut.



Baru saya tahu yang kita perlu mengemaskini kod iklan nuffnang dan saya telah mengemaskini iklan saya. Bagi yang belum terima email atau tidak perasan akan email ini diharapkan akan menukar kod lama dengan kod baru yang diberikan.

Cara-cara menukarkannya pun senang. Semudah ABC :)
1. Buka layout anda
2. Buka widget nuffnang anda
3. Klik http://www.nuffnang.com.my/blogger/add-ads
4. Copy kod baru dan paste pada widget nuffnang anda.

Siap!!! terima kasih ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...