wah! best!

Followers

Jom klik

Friday, November 11, 2011

Pendapat saya! blog boleh bah kalau kau


Assalamualaikum w.b.t


Terima kasih kepada denaihati.com kerana menemukan saya dengan blog www.yanmieonline.com untuk bersama-sama menyertai giveaway dari Kak Yan sebelum berakhirnya Tahun 2011 :)

Giveaway kali ini amat mudah dan senang kerana saya dan juga peserta yang lain cuma perlu memberi pendapata mengenai blog Kak Yan. Ini adalah komen saya berdasarkan pemerhatian saya. Harap Kak Yan tak marah ek. Seringkas yang boleh akan saya berikan pendapat sekupang dua ini dalam bentuk poin.

  1. Border itu petak sangat. Apa kata kalau kali ini bagi bentuk curve. Nampak lain dari yang lain
  2. Adakan kotak bagi title dibahagian sidebar agar nampak asing antara satu sama lain.
  3. Warnanya mendamaikan tapi saya rasa boleh diperbaiki lagi. Ikut citarasa Kak Yan.
  4. Kak Yan  tambah widget. Saya cadangkan shoutbox. Boleh blogger nak borak dan kongsi pengalaman. Lain
  5. Twitter tak nak masuk ke? Sekarang ramai guna twitter. Mudah dan senang :)
Itu sahaja bagi pandangan saya . Harap Kak Yan tak marah. Yang baik datang dari Allah s.w.t dan yang buruk dari diri saya sendiri. Harapan agar semua selamat dan dilindungi oleh Allah s.w.t Amin



“Giveaway yanmieonline.com, menawarkan header blog hasil designer dari Budak Nakal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...