wah! best!

Followers

Jom klik

Wednesday, November 09, 2011

Dapat hadiah dari mohdzaid.com

Salam Aidil adha kepada semua pembaca. Bagaimana sambutan  Qurban anda? Saya tak sempat nak melapah lembu korban kerana tahun ini saya beraya di Kuala Kangsar. Petang itu dah balik Ipoh. Maklumlah cuti tak panjang..

Tapi entri hari ini bukan berkisarkan mengenai qurban tetapi lebih merupakan hadiah qurban dan lagi bermakna kerana akan diberi kepada isteri sempena hari lahirnya nanti.


Saya menang peraduan Kontest saya nak menang hadiah!!! Ianya dibawa oleh www.mohdzaid.com. Saya telah memenagi hadiah tempat kedua dan hadiahnya adalah:


KFC dah confirm untuk family... dan hosting untuk hadiah hari jadi Dina a.k.a Adi (UWWWWEEkkk). Doa agar business onlinenya bertambah maju... Amin ( nanti leh belanja roti joh lagi ek).

Lagi satu domain, kena beli sendiri ek... itu tak ada sponsornya. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...