wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, September 13, 2011

UPSR 2011...SELAMAT MAJU JAYA

Salam semua, hari ini bermulalah cabaran menguji kemahiran murid-murid tahun 6 dalam Ujian Peperiksaan Sekolah Rendah (UPSR) 2011. Walaupun anak saya masih lagi tak bersekolah namun debaran telah terasa.
Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada seluruh 497,691 orang murid di seluruh Malaysia agar berjaya mencapai keputusan yang cemerlang dan semoga berjaya mengejar impian anda semua.

Inilah debaran yang dirasai oleh semua ibu bapa serta guru-guru agar anak-anak didik mendapat keputusan yang memberangsangkan serta membanggakan.

Teringat ketika zaman sekolah, memang tak rasa apa-apa cuma berdoa agar dapat membuat yang terbaik. InsyaAllah jika kita telah berusaha, belajar bersungguh-sungguh, hormat orang tua dan berdoa kepada Allah pasti kita akan mengecapi kejayaan.

Apabila telah dewasa dan berkeluarga baru saya nampak mengapa ibu saya begitu mengambil berat tentang pelajaran. Terima kasih buat ibu saya... dan semoga Ahmad Adib dan Amni akan berjaya di dunia dan akhirat.. Amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...