wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, September 27, 2011

Spelling Competition District Level

Salam semua.. Alhamdulillah dah selesai tugasan yang wajib dibuat. Sekarang saya nak letak aktiviti dalam blog. Lama tak berbicara dengan blog. Ada beberapa aktiviti yang saya terlibat. Ini adalah salah satu aktivitinya.

Ianya diadakan di SK Seri Sekinchan pada 20hb September 2011. Seperti biasa pasti akan ada gambar yang saya ambil namun tak tahu mana silapnya gambar yang ada cuma semasa pendaftaran sahaja.

Mungkin kerana tergesa-gesa saya telah delete gambar dari 'memory card' tanpa menyedari pemindahan belum lagi selesai. Ini adalah pengajaran yang perlu saya ingat kerana kita tidak akan dapat kembali apa yang kita telah lepaskan.hehehe faham ke? saya dah cuba recovery tapi masih tak dapat. Itu yang sedih... ini saya tunjukkan beberapa gambar semasa disana..

pendaftaran

dalam dewan baru S.K SERI SEKINCHAN

pertandingan chorall



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...