wah! best!

Followers

Jom klik

Tuesday, September 27, 2011

KEMBARA LINUS 2011

Pada 21hb September 2011 telah diadakan Kembara LINUS 2011 bersama-sama IPG Cheras. Ia diadakan di S.K Sungai Limau.Terdapat 2 seksyen iaitu Bahasa Melayu dan Matematik.

Mula-mula saya masuk ke bilik mesyuarat untuk mendengar taklimat Matematik. Sempat juga saya terkena membaca sajak yang diberi oleh pensyarah. Namun selepas itu saya pergi ke bahagian BM kerana saya mengajar BM sahaja dan untuk Matematik tiada murid pemulihan.

Disini saya melihat bagaimana pensyarah menjalankan aktiviti dalam kelas. Konsep yang ditrapkan adalah 'hibur itu didik dan didik itu hibur'. Pensyarah ada memberi cadangan agar guru membuat 'puppet' dari beg kertas untuk murid. Saya melihat memang murid suka dan masalah tingkahlaku masih lagi berlaku. Bagi saya itu adalah perkara biasa dalam kelas pemulihan. Teringat kepada murid-murid yang kena marah. Kesian...

Disini saya letakkan gambar aktiviti semasa di sana.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...