wah! best!

Followers

Jom klik

Thursday, August 04, 2011

bahana internet prepaid

Salam... apa cer hari ini?

tak ada apa-apa cuma nak cerita kesan dari menggunakan internet prepaid. memang bagus kalau kita pengguna yang mempunyai budget ciput. hehehehe tapi kesannya...

demam tak baik-baik.hehehehehe dah nak masuk seminggu badan saya rasa lemah.. asalkan berbuka mesti lapar sangat. lepas makan ubat terus mata mengantuk.uhuhuhuh

saya sempat pergi terawih untuk hari pertama sahaja. Sehingga hari ini masih belum lagi pergi solat terawih di surau. Agak-agaknya adakah kalau saya beli prepaid broadband badan saya akan segar? adakah saya telah menghidapi sindrom FB??? tidakkkkk...

cadangan hari ini adalah membeli nasi di pasar ramadhan. Untuk menukar selera di perut.. anda bagaimana??? cer cerita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...